Omleta s sadjem - "Pohorska"



Omlete, mmm

Jaz jih pripravljam večkrat, najraje seveda poleti, ko je sveže sadje, vendar je tudi zmrznjeno čisto zadovoljivo.

Sestavine (za dve kar veliki omleti):

  • 2 skodelici sojinega mleka (2dcl)
  • 1 skodelica mineralne vode
  • 2 žlici sončničnega olja
  • vrečka pecilnega praška
  • 2 skodelici pirine moke (2dcl)
  • ščep kurkume
  • 4 žlice rjavega sladkorja
  • 200g indijskih oreščkov (za akažu kremo)
  • 200g sadja: jagode in borovnice (jaz sem vzela mešanico zamrznjenih in naredila nekakšno kremo) lahko jih uporabite tudi več, stvar okusa.
  • ščepec sol

Na kremo iz indijskih oreščkov moramo pomisliti že prej. Odkar sem jo "odkrila" jo imam večinoma že kar pripravljeno.

Pa začnimo :)

Pečico segrejemo na 220°C.

Prvo pripravim sadno kremo in sicer v posodo dam zamrznjeno sadje in 2 žlici sladkorja v prahu. Jaz dodam zelo drobno mlet rjav sladkor. Ko se sdaje in sladkor lepo povežeta, kremo odstavimo in se lotimo omlete.

Sladkor vmešamo v sojino mleko in dodamo 2 žlici olja, ko se speni dodamo moko, kurkumo, ščepec soli in pecilni prašek. Dobiti morate rahlo tekočo zmes.

Vsebino vlijemo v tortni model ter pečemo pri 220°C nekje 10-13 minut, toliko da lepo zarumeni.

Testo narahlo zvrnemo na krožnik in še vroče namažemo s sadjem in bogato dopolnimo z akažu kremo.

Dober tek!

Komentarji