Bobiči – malo drugače



Bobiči je primorska jed s stročnicami in koruzo. Jaz sem pripravila jed malce po svoje, da sem zajela za mene dober okus, čim bolj močno sestavo hrane v žlici in seveda sestavine, ki jih imam doma.

Uporabila sem:

  • 2 pesti suhega boba
  • 2 pesti suhega velikega belega fižola
  • pest pire
  • 2 pesti kuhane koruze
  • čebula
  • por – po želji
  • 1 žlička - sladke paprike v prahu
  • lovorov list, česen, svež majaron, svež rožmarin
  • če komu odgovarja lahko doda tudi dimljen tofu ali kaj podobnega, za še bolj izrazit okus 
  • enako je s čilijem, jaz ga včasih malce dodam, da čorba še bolj pogreje


Čez noč sem namočila veliki beli fižol in bob, ki sem ju zjutraj skuhala v osoljeni vodi z dodanim lovorovim listom. 

Koruzo, kuhano imam v zamrzovalniku, saj sem si jo pripravila v naprej, ko jo je bilo veliko na poljih.

Lahko pa se uporabi seveda tudi konzervirane stročnice in koruzo.

Nato, na oljčnem olju prepražimo čebulo in por. Dodamo lovorov list, papriko v prahu in premešamo. Takoj dodamo kuhan fižol, bob, koruzo ter pest nekuhane pire. Vse skupaj solimo, zalijemo z dobrim litrom in pol tekočine. Ko zavre, kuhamo, da je pira dodobra kuhana in nato dodamo še vse ostale sveže začimbe. Kuhamo še nekje 3-5 minut, lahko tudi malce pretlačimo fižol, da se čorba še bolj zgosti. Ni pa to potrebe, zgolj namig za one, ki želijo bolj kremasto jed.

Pira se kuha nekje 20 – 30 min in v tem času se fižol in bob še dodatno razpustita.

Poskusila sem tudi že z dodatkom dimljenega tofuja, vendar sem se okusa in vonja dimljene hrane tako odvadila, da mi ni ustrezalo. Za nekatere pa verjamem, da bi bilo to bolje.

Če dodam čili, ga dodam po 10 minutah kuhanja bobičev.




Je zelo nasitna in bogata čorba, ravno pravšnja za hladne dni.



Dober tek!

Komentarji