Slivovi cmoki (vegan)





Čisto preprosto. Sem se dlje časa izogibala izdelavi zavoljo propadle jedi.

Torej, uporabila sem:

  • 300 gramov krompirja
  • 100 gramov moke (dala sem 30 g ostre pšenične moke, 20 g pirine polnovredne moke in 50 gramov pirine bele moke)
  • 2 polni jedilni žlici koruznega škroba 
  • 1 žlica kokosove maščobe - rahlo stopljena
  • voda po potrebi
  • pirina moka po potrebi, če je masa premokra, in za oblikovanje
  • 9 zrelih sliv (Ker so bile slive preveč trde sem jih predčasno izkoščičila in vkuhala v sladki vodi, nekje 10 minut vretja. Nato sem jih dala na krožnik, da se ohladijo)
  • nekaj vaniljevega sladkorja

POSTREŽENI S SLADOLEDOM SO ODLIČNA SLADICA:




Skuhan krompir v oblicah rahlo ohladimo, olupimo in pretlačimo ter še v topel krompir dodamo kokosovo maščobo. Premešano, narahlo. Ko je ohlajeno dodamo presejano moko s škrobom, vodo (po občutki) in zamesimo. Če je masa preveč  lepljiva dodamo še nekaj pirine moke in pustimo počivati nekaj minut na sobni temperaturi.
Nato trgamo koščke testa, jih povaljamo, da dobimo krogce v katere zavijamo slive ali želeno sadje.

 Vkuhamo v vrelem kropu. Odprta posoda, dokler ne splavajo na površje.

Vse dobro vam želim - Minci

Komentarji

Objavite komentar

Vesela bom vseh predlogov in novih idej.