Kruh brez gnetenja - koruzna/črna moka


Ker nimam velike posode s pokrovom za v pečico, sem za prvič spekla kruh iz polovice sestavin :)

Uporabila sem polovico od prejetega recepta:
  • 500g moke (100g koruzne, 400g črne)
  • 1 kocka kvasa
  • poravnana čajna žlička soli
  • 4 dcl vode

Kvas nadrobimo v vodo, da se raztopi. Sestavine vmešamo skupaj (moko, vodo s kvasom in sol). Testo pustimo v posodi in jo pokrijemo s folijo za živila, ter testo postavimo v hladilnik (sama sem naredila tako, najverjetneje lahko čaka tudi na sobni temperaturi).

Pustimo ga počivati čez noč oz. 12 ur. Zasledila sem, da lahko počaka tudi 20 ur in več :)

Za peko, segrejemo pečico in posodo za peko na 230 C. V segreto posodo predenemo testo, pokrijemo in pečemo 30 - 35 minut. Nato posodo odkrijemo in pečemo še 10-20 minut. Odvisno od velikosti kruha.

To je to :)

Zagotovo najbolj preprost kruh, kar sem jih kdaj pekla. Je zelo rahel.

Dober tek.

Komentarji