Veganski "tunin" namaz in testeninska solata




Tale VEGANSKI "TUNIN" NAMAZ je odličen!

Ne, ne vprašajte, koliko časa zdrži v hladilniku...ne dolgo, pa ne zato, ker bi se pokvaril:)

Za namaz sem uporabila:


  • 1 pločevinka čičerike
  • 1 šalotka – narezana na male koščke
  • 1 mlada čebula - narezana na male koščke
  • kajenski poper
  • narezane zelene olive
  • 2 žlici sojinega jogurta
  • žlica sladke koruze
  • manjša žlica gorčice
  • 1 kisla kumarica
  • sok pol limone
  • nekaj sesekljanih kaper
  • česen, peteršilj, sol in poper
  • nekaj stebelne zelene (po želji)


Čičeriko odsedimo in z vilicami dodobra prepasiramo, nato dodamo vse ostale sestavine in dodobra premešamo.


Postavimo v hladilnik, da se ohladi in postrežemo s popečenim kruhom in svežo zeleno solato.

Mega dober sendvič.

Kar namaza ostane ga uporabimo za testeninsko solato, ki je kot naročena za malico ali pa jed v vročih poletnih dneh.

Dodamo še paradižnik in papriko, malce več mlade čebule in koruze. 

Sama sem dodala še nekaj malega belega fižola, ki mi je ostal.


(Za močan okus po morju, sem včasih dodala tudi nori alge, ki sem jih narezala na trakove. Predpriprava po navodilih proizvajalca.)

Dober tek.

Komentarji