Čija potičke





Doma sem imela še nekaj mletih mandljev in orehov... madljev napitek in uala

Za eno skdelico uporabimo:
  • 1 skodelica rastlinskega napitka
  • 3 žlice semen chia

Nadev:
  • 2 žlici napitka
  • 3 žlice mletih orehov/madljev


Madljev napitek in chia semena sem zmešala, sladkala z agavinim sirupom in pustila stati 6 ur, od zjutraj do prejle :)

Mlete madlje in orehe sem prelila s pogretim manldjevim napitkom, dodala agavin sirup, malce kurkume, malce ruma dobro premešala in pustila stati pol ure.

Nato napolnila kozarčke v plastek čija, masa, čija, masa... žal mi je da nisem dodala še malo maka, ki mi je tako dober, naprimer, da bi preden na čijo dam maso, še malce maka posula...

No in to je to...

V piko je dobro.

Vse dobro vam želim - Minci

Komentarji

  1. Kaj točno je mandljev napitek? Mandljevo mleko ali kaj drugega? Izgleda res odlično!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anja živjo, da to je manjdljevo mleko. Vedno večkrat enostavno uporabim besedo napitek, ne vem zakaj je tako :) Vendar :)Srečno.

      Izbriši

Objavite komentar

Vesela bom vseh predlogov in novih idej.