Pite Barbi




Oni dan sem gledala po TV Giada entertaining in je pripravila te preproste jabolčne pite.

Sama sem takoj dobila zamisel, da se lahko uporabii več sadja in si lahko vsak sestavi želen okus. Seveda pa se jih obenem tudi povegani. 

Sem si rekla, ko pa bo kakšen poseben dogodek pa naredim.

In se je takoj prikazal, obiskala me je draga prijateljica "še iz časa plenic", Barbi.

Takoj sem se jih lotila.

Količine so poljubne:

  • Testo sem pripravila piškotno po tem receptu - http://mincikuha.blogspot.si/2016/12/piskoti.html 
  • jabolko
  • kaki
  • ananas
  • sojina ali kokosova smetana za stepanje


Zavljamo testo na cc 3-4 mm debelo, odrežemo kroge nekje premera 8-10 cm. Dva kroga bosta za eno pito.




Poljubno sadje olupimo, narežemo na krhlje in povaljamo vmalce sladkorja. Za povaljanje jabolk sem sladkorju dodala še cimet, za k kakiju pa ingver. Pri ananasu pa malce ruma.





Krhlje položimo v pekač in jih pečemo na 200°C cc 20 minut, da se sadje zmehča in sladkor lepo karamelizira.




Nato pa na mizo postavimo pekač s pečenim sadjem, piškote in stepeno smetano. 

Sadje položimo na piškot, čez damo smetano, ter čez smetano piškot in ponovno sadje in smetano.

Vsak si lahko naredi pito s sadjem, ki mu ustreza, pa tudi mešane so super.

Je se pa na sistem pohorskuh omlet, vse se popacka :) in zdrobi, ampak okusi se pa zelo lepo povežejo :P


Having a friend is a privilege, being a friend is a life term experience and extreme happiness :) (Minci)


Dober tek!

Komentarji