Cmočki iz rumene leče in pire iz brokolija





Odkar sem sprejela edino logično filozofijo lastnega obstoja, veganstvo, ni le to, da kuham več in raje. Vendar kuham z zanosom, ljubeznijo, strastjo ter velikim ponosom.

Obenem pa sem neizmerno hvaležna, saj v veganstvu spoznaš ljudi, ki nesebično delijo ideje in recepte, ter se medsebojno spodbujamo.

Edita Čelofiga najlepša hvala za super idejo, te kroglice so fantastične.

Recept iz skupine: Vegansko kosilce - https://www.facebook.com/groups/1678011012431280/
HVALA



Pire:
Brokoli skuhamo, zelo malo, kuhamo ga nekje 3 minute, srednje velike cvetke, dodamože skuhan krompir, malce sojinega jogurta, ki ni nujen in s paličnim zmiksamo.

Ko sem postregla sem prelila s sojinim jogurtom, ki sem mu dodala malce limete in pa drobnjak.

Za cmočke je Edita takole zapisala recept. Sama sem si ga sicer malce prilagodila, vendar vsak po svoje :)

CMOČKI IZ RUMENE LEČE IN KORENČKA

Za pripravo potrebuješ:

300 g kuhane rumene leče
2 večja korenčka
2 stroka česna
1 zvrhano žlico mletih lanenih semen
3 žlice mletih ovsenih kosmičev
sol, poper, curry mešanico začimb + še malo kurkume za lepo barvo
2 žlici olivnega olja

Laneno seme namoči v malo vode.

Korenček in česen nasekljaj in popraži na olivnem olju. Dodaj sol, poper, 1 žličko curry mešanice začimb in kurkumo, premešaj, še malo popraži in odstavi.

Popražen korenček in laneno seme dodaj kuhani leči in zmešaj s paličnim mešalnikom. Po potrebi dodaj še sol in poper.

Dodaj ovsene kosmiče, malo olivnega olja, premešaj in zmes postavi v hladilnik (vsaj za kakšne pol ure – jaz sem jo pustila kar čez noč).

Z rokami oblikuj cmočke in jih povaljaj v grobo mlete orehe.

Peci 25 minut na 180 stopinj. Ko jih vzameš iz pečice, počakaj, da se malo ohladijo (in strdijo) in pojej z užitkom. Odlično se obnesejo tudi za v sendvič. Toplo priporočam.


Komentarji

  1. The best foods are vegetable soups (no tomatoes, potatoes or eggplant) with spices, (cardamom,
    cumin, coriander, fennel, black pepper, turmeric, etc.
    From the simple plastic or wooden constructions that young children can ride on, to
    pull or push toys that toddlers would enjoy to ride on, to motor-driven riders and
    miniaturized versions of popular car brands and makes which are liked by young children, ride-on toys
    would often be a portion of any child's
    playtime menagerie. It is not uncommon for an orphan to pass
    through various therapy sessions which has a psychologist.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela bom vseh predlogov in novih idej.