Čokoladni musse in maline




Danes kamorkoli sem pogledala sem videla čoko-musse :)... Mi ni dal miru :)

Čičerikino vodo (vodo ene pločevinke za 2 osebi) stepem, da se lepše stepe ji dodam ščep vinskega kamna.

Ko je stepena vmešam kakav in pa na sopari stopljeno temno čokolado. Dodam še malce čilija, (sol ni potrebna ker je voda že soljena), mini ščep mletega žajblja in en popolnoma zmiksan avokado, da je bolj tako mastno :P

Narahlo vmešam vse sestavine in postavim v hladilnik za cc 2 uri, lahko dlje, tokrat sem prekmalu vzela iz hladilnika in je bil še malce tekoč (prva runda) :P

Vendar se mi je mudilo, kaj naj :D

Nato po vrhu posujem z nadrobljenimi piškoti, vzela sem te Hoferjeve s chia semeni (oz. še nekaj domačih ponesrečenih :) vendar takole zdrobljeni se super obnesejo :) ) in čez to zamrznjene maline.

Pustim stati še dobre pol ure, da se maline na pol odtajajo.

Res sočno in osvežilno.

Kombinacija maleni in čokolada pa so tako ali toko zmagovalni team :P



Vse dobro vam želim - Minci

Komentarji