Šmorn s figovo pasti in sojinim sladoledom




Glede na to, da je za kosilo bila "LE" veliiiiiiiika skleda regrata s krompirjem z veselo zabelo ob spremljavi domačega kruha je sladica bolj bogata. Sladka zelo :P
Imam suhe fige, ki mi jih prinese prijateljica in sem pripravila podobno pasto, kot iz datljev zadnjič - http://mincikuha.blogspot.si/2017/03/datljeva-karamela.html
Uporabila sem suhe fige (ki sem jih za dve uri namočila v vodi, toliko, da fige pokrije), malce limone, vodo in pa malce soka aronije, mini mini mini resno mini ščepec soli, to je kaj vem 3 zrnja :D Masi dodam malce vinskega kamna in kis ali pecilni prašek.
Sok aronije pa zato, ker je bil ravno pri roki, ko sem ugotovila da se mikser buni :DJa pa čisto malce ruma in brbonske vanilje :)Pripravila sem praženec, enaka masa kot za palačinke le malce bolj gosta, sicer sem jo tokrat pripravila iz polnozrnate moke.Položila sem praženec, pasto iz fig in čez sojin vaniljev sladoled ter malce posula s sesekljanimi indijskimi oreščki.
Hitro, dobro, preprosto in cenovno dostopno.
Vse dobro vam želim - Minci


Komentarji