Pečena polenta z nadevom





Opisujem poljubne količine, ker je odvisno kakšen jedec ste J
Polento skuham v soljeni vodi, ko je skuhana dodam nekaj olja, ter premešam. Skuham jo na bolj gosto.
Predenem v posodice za muffne. Pustim, da se ohladi do te mere, da gre lepo iz modelčkov. Nekje 20-30 minut. Lahko jo prelijete tudi v raven model, pač po želji. Meni ti mali tako lepo zgledajo :)
Položim polento na pladenj.

V ponvi prepražim čebulo, na njej prepražim nariban dimljen tofu (meni je najljubši LaVida od podjetja Organa). Prepražim, da se malce zapeče. Potem dodam naribano korenje. Malce zalijem z vodo, ampak res zelo malo, toliko da se lažje korenje prepeče, duši. Masa naj bo gosta.

Solim, popram, dodam origano in paradižnikovo pulpo. Čisto na koncu sem dodala še nekaj mlade špinače, če vam le ta ne paše je ne dodate :)
Omako kuham zelo kratek čas, saj se potem še peče.

Na poletne obročke, počez sem dala še malce LaVida sira in pa sir MO CA. Vsakega po malo.

Mnenja sem, da bi bilo še bolje, če bi dodala še malce sojiega jogurta, samo ga nisem imela.

Obložene polente sem pekla na 200°C toliko časa, da so se lepo zapekli in se je sir omehčal in malo zapekel.

Postregla sem z nekaj dijon gorčice in pa pekočo omako. Zraven se je super prilegla vložena zelenjava, kot  »srbska« solata, ali kako se ji je že reklo. Ter nekaj črnih oliv.

In to je to.

Nadev se lahko prilagaja, podobno sem delala že s suhimi paradižniki, noro dobro... v glavnem možnosti za vklop domišljije je MNOGO! Želim vam, da raziskujete in odkrijete sebi najljubši okus.

Dober tek. 

Vse dobro vam želim - Minci


Komentarji