Močna juha iz zelene leče

Danes imam tako len dan.
Včerajšnji veter mi ni bil ravno pisan na kožo, bi se temu reklo, tko elegantiše.
Kaj kuhati? Pa da pogreje? Pa da je doma? Pa da obožujem?
Odprem špajzico in uala, zelena leča, pogledam polico niže, ajdova moka by MIR Grünt - Eko etična pridelava hrane...
Zamesim testo, mešano s pirino moko, ker nisem imela kvasne vode (pekla sem s kvasno emulzijo) , dam v hladilnik (ura je bila 2 zjutraj, kot sem omenila mi včerajšnji veter ni dobro del  ) . Zjutraj ob kuhanju kavice (okoli 8:00) in čaja, vzamem testo iz hladilnika, prepognem po sever, jug vzhod, zahod, vlijem v pekač in ni bilo niti 20 minut, ko je stanovanje omamno dišalo. Pečen pa je bil v 40 minutah.
Najlepša so jutra, ko diši po svežem kruhu 
Pripravim korenjčkodoge, za zajtrk, prva je bila pečena pirina bageta. Korenje pač kot ga vedno pripravim, zraven ena fajna domača mešanica čaja.
Potem pa, da bom imela nedeljo ležerno, kar od zdaj dalje bo, samo še lenarim, mal kvačkam, berem... kakšen sprehod drugo pa... naj počaka. Sem se lotila priprave kosila.
Prepražim čebulo, dodam oprano zeleno lečo, zeleno, peteršilj, kolerabo, solim, kuham, da je kuhano (kot bi dejal g. Ivačič  ) malce s paličnim zbledam, dodam še korenje na koščke, kuham še 15 minut in uala.
Simpl in dobro.
Za k juhi pa naj povem, kako zelo je pasla ajdov/pirin gosti kruh. Narezan na kocke, popečen na repičnem olju in dodatkom rahlo mletega maka.
Mak je meni osebno z ajdo in bučnim oljem nekaj izjemnega  (Nora sem na ajdove testenine, ki jih le v mešam v pogreto bučno olje z makom)...
Vse dobro vam želim - Minci

Komentarji