Mandljeva skuta


Mandlejva skuta ... 
ali kako večkrat dnevno rečeš "Pa dobr to ni res" 

Nekaj daleč najboljšega kar sem jedla. Obenem zdravo, priprava simpl... in vse zahvale za tako dodelam postopek gredo Edita Čelofiga  hvalaaa

Kopiram njen dodelan zapis in res lahko rečem: "Jebentiš je tole dobro. Nomrlan je vegansk." 

Vse dobro vam želim - Minci

P.S.
Edita iz te skute dela skutaste zadeve. Tako nastanejo piškoti žepki, sirnica, na tetsaninah jo uporabi, v solati... Ni da ni.

In prav s takšno skuto je zmagala potica leta 2019. #najpotica2019 izpod rok @suzanamarkovic  Kolk pa noro 



______

Sestavine za približno 500 g skute

• blanširani mandljevi lističi – 200 g
• voda – 600 ml
• limonin sok – 2 limoni (5 do 6 žlic)
• sol – 1 žlička (po želji tudi več)

1. Mandlje prelij z vodo in pusti namakati čez noč (jaz sem jih kakšnih 20 ur, vodo sem vmes 1x zamenjala).
2. Odcedi in dobro speri.
3. Daj v zmogljiv blender, dodaj vodo in sol ter dobro zblendaj (cca 3 min – v Omniblendu sem blendala na nastavitvi 90 sec – 2x).
4. Prelij v lonec, ob stalnem mešanju zavri in odstavi takoj, ko opaziš, da se pričnejo tvoriti mehurčki.
5. Dodaj limonin sok in PREVIDNO (počasi; zgolj 4 do 5 potegov s kuhalnico) premešaj.
6. Pusti, da se ohladi (cca 1 uro) in zgosti, nato pa prelij v odcejalno vrečko, ki jo postaviš nad cedilo in posodo.
7. Postavi v hladilnik in počakaj, da se popolnoma odcedi (nekaj ur).

Komentarji

  1. Prosim, berite za seboj. Postopek je napisan pomanjkljivo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdravljeni, hvala za vaše opažanje. Vendar iskreno sem kot je zapisano, postopek skopirala. Obenem pa naj povem, da dejansko tako pripravljam in deluje.
      Ste tako prijazni in poveste kje opazite pomanjkljivost.
      Hvala vam in lep dan vam želim. Minci

      Izbriši
  2. ojlal. hvala za receptek. zdi se mi zelo zanimiv. vendar sem ga poskušala narediti a mi skuta ne rata kompaktna temveč ostaja mehka kot gost jogurt. Kaj delam narobe? hvala za pomoč in srečno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdravljeni.
      Zagotovo vam bo uspela. Imate dovolj močan blender? Tudi, ste pusili, da se odcedi čez noč?
      Pripenjam še link, kjer je bil kasneje objavljen recept avtorice.
      https://extraveganza.si/veganska-skuta-iz-mandljev-recept/
      Želim vam vse dobro .) Lp, Minci

      Izbriši

Objavite komentar

Vesela bom vseh predlogov in novih idej.