Jabolčna pita - polnovredna




Prijateljica Alenka mi je dala oni dan kar precej jabolk in sem se odločila, da za danes pripravim pito. Najprej sem mislila zavitek, nato pa sem v hladilniku opazila, da hranim še "ostanek" od priprave ovsenega mleka. Kadar nimam ostanka kuhanega ovsenega rižka, pito pripravim z ovsenimi kosmiči.

Sestavine:

- testo
  • 200 g ovsenih kosmičev ali kuhan in zmlet ovsen rižek
  • 150 do 200g polnovredna moka
  • 3 žlice mletih lešnikov ali orehov
  • 3 žlice kokosove moke
  • 3 žlice rozin
  • 3 žlice rjavega sladkorja
  • 0.5 dcl olivnega olja
  • 1 vrečka vaniljevega sladkorja ali 1 žlička domačega vaniljevega sladkorja
  • kurkuma, ščep soli
  • 1,5 dcl vode 
  • pecilni prašek ali karkoli za vzhajanje dodajajte po vaši želji. Jaz ne dodam, ker imam rada piškotno testo, če želite bolj mehko testo dodajte eno od teh sredstev.
 -nadev
  • 1kg jabolk - jaz jih dam zelo veliko, količino si priredite tako, da vam najbolje ustreza
  • nekaj kapljic limonitovega soka
  • 1 žlica rjavega sladkorja
  • 1 žlica vaniljevega sladkorja
Testo pripravimo tako, da najprej z vročo vodo prelijemo ovsene kosmiče, toliko, da dobimo precej voljno maso, dodamo rozine, kokosovo moko in pustimo počivati vsaj 30 min, da se ohladi. Dodamo vse ostale sestavine in vmesimo gladko testo za pito. Pustimo ga počivati kakšno uro. Nato testo razdelimo na 2/3 za spodnji del in 1/3 za "pokrovček" :)







V času, ko testo počiva olupimo in naribamo kilogram ali manj jabolk, dodamo limonin sok in sladkor.

Pito pečem v pekaču, obloženem s peki papirjem.

2/3 testa zvaljamo (jaz ga valjam med 2 plastema peki papirja) in damo v pekač, nato dodamo nadev in pokrijemo z 1/3 zvaljanega testa čez nadev. 
Pri straneh lepo "zapremo" in na zgornjem delu testa naredimo nekaj luknjic.

Pečico ogrejemo na 180°C in pito pečemo 45 minut. Ko je pečena naj počiva cc 15-30 minut, da se sokovi med seboj lepo prepojijo.

Poleg mi je zadišal metin čaj, ki nam "raste doma" :)



Dober tek!







Komentarji