Krema iz indijskih oreščkov



O tem sem veliko brala po internetu in iskreno povedano sem intenzivno iskala možnosti za nadomestek sladke smetane. 

Ta krema je krasna. Danes, ker sem jo delala prvič sem ravnala zelo previdno. In sicer sem jo dodala vegan čokoladnemu pudingu. 



Ker je tako zelo dobra in se zelo lepo strdi v hladilniku, vidim, da bo izjema za torte in marsikatero sladico, raviole, kot namaz …



Sestavine:

  • 1 skodelica indijskih oreščkov
  • 1/2 skodelice vode ali kakšnega nadomestka mleka, npr. kokosovo
  • 1 žlička vanilje v prahu
  • par kapljic limone
  • žlička sladkorja v prahu (tega lahko tudi izpustite)
  • ščep soli



Indijske oreščke namočimo vsaj za eno uro, še bolje pa je da jih namakate čez noč. Nato jih v močnem blenderju zmešamo z ostalimi sestavinami v gladko kremo. Po potrebi dodamo še nekaj tekočine, lahko kokosove vode ali navadne vode.



Kremo postavimo v hladilnik in jo postrežemo kot dodatek sladicam. Če jo uporabimo za torto, jo najprej namažemo na biskvit nato ohladimo.



Bom poskusila kako se ta krema obnese še kot dodatek sladoledu. Sledi v kratkem.



Dober tek!


Komentarji

  1. Živijo, to lahko prav zares uporabiš namesto sladke smetane na pecivih, npr.?

    OdgovoriIzbriši
  2. Živjo, najprej se opravičujem za pozen odgovor :) Da , taka smetana je odlična. Žal pa za premaz npr. cele pite pride zelo drago. Taka smetana se tudi super zapeče in naredi fenomenalno skorjico, npr na riževem narastku ipd

    Za torte pa je cenovno najbolj ugodna smetana za stepanje iz soje ali kokosa.

    Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela bom vseh predlogov in novih idej.