Veganska kisla smetana



Že nekaj časa sem iskala okus kisle smetane, ki bi mi ustrezal in uspelo je, ko sem prenehala komplicirati.

Je pa res, da mi je bila za navdih, kaj želim kupljena Soyanande.

Preprosto sem prebrala sestavine, na za meni najboljši vegan kisli smetani, ki se jo lahko kupi in glej ga zlomka. Nobenih posebnosti. Torej ponovno le, vložimo vso ljubezen sveta in posujemo s čarobnim prahom J

Lahko navaden tofu ni potrebno svilnati tofu, če pa je pa še bolje, vendar sama sem pripravila predlog priprave za čim bolj ugodno varianto in vendar zelo okusno.

Probiotik sem kupila v trgovini Sanolabor. Cena se giblje nekje 7,50 Eur (ne spomnim se točno, vendar tam tam). V škatlici so zapakirane 3 vrečke in piše, da je za pripravo 3 litre jogurta. Za eno kislo smetano s spodaj navedenimi količinami, uporabim ¼ vrečke. Torej je vsebina teh probitoikov za 12x.

Seveda se lahko uporabi tudi drugo znamko, vendar te sem pač našla oni dan. In sicer so My Yo.

Kaj potrebujemo:
  • 200 g tofu
  • Nekaj žlic lanenega olja (da ima smetana omega 3 J, lahko dodate tudi olivno, po želji, lahko je tudi brez olja seveda!)
  • ¼ vrečke probiotika (Če boste vzeli drug probiotik se glede količine ravnajte po navodilih)
  • Sok pol limone ali jabolčnega kisa (oboje je dobro, meni sicer jabolčni kis celo bolj)
  • Sol po občutku
  • Voda – vodo dodajte, če vam zmes pride pregosta, preprosto dobiti morate gostoto kisle smetane

Vse sestavine dodobra zmiksamo, da postane čisto brez grudic (da postane kot smetana) in predenemo v posodico. Sama dam v steklen kozarček, pokrijem z gazo in čez postavim krožniček.

Tako pustim stati 12-24 ur, da fermentira.

Po 12 urah poskusite, če vam je smetana že zadovoljivega okusa. Če še ni pustite še stati.

Ko je okus zadovoljivo kisel, jo shranim v hladilnik. Zdrži nekje do 5 dni.

Oni dan sem jo dodala omaki z jurčki in je bila svetovna, poskusila sem jo še v toastu kateremu sem dodala še narezane paradižnike, super se je obnesla v toplih kumarah in pa kot del hladne testeninske solate. Ali pa kar tako na kosu rženega kruha.

 

Dober tek.

P.S. Če prvič ne uspe, ne obupati, poskusite ponovno. Zagotovo boste uspeli najti okus, ki vam paše.

 

 

Komentarji

  1. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljeni, zanima me, ali se smetana uživa tudi termično neobdelana, glede na to, da je treba tofu termično obdelati, preden ga zaužijemo. Ali to smetano jeste tudi kar tako iz kozarca? Najlepša hvala za odgovor. Lp Ana

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdravljeni, zanima me, ali se smetana uživa tudi termično neobdelana, glede na to, da je treba tofu termično obdelati, preden ga zaužijemo. Ali to smetano jeste tudi kar tako iz kozarca? Najlepša hvala za odgovor. Lp Ana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ana pozdravljeni, šele sedaj sem videla vprašanje in se opravičujem za pozen odziv. Termično obdelana se super obnese. Prav tako pa na žlico iz kozarca :) Upam, da vam je lepo uspela. LP, Minci

      Izbriši

Objavite komentar

Vesela bom vseh predlogov in novih idej.