Vegansko maslo


Čisto preprosta priprava in super dober namaz. Sicer, maslo je maslo oz. maščoba je maščoba, tako da previdnost pri uživanju le tega ni odveč.
Vendar včasih neizmerno paše. Tole maslo in pa zraven regratov med v spremljavi s skodelico šipkovega čaja, je divje dobra kombinacija. 



PRIPRAVA
• 4 žlice aquafabe – čičerikina voda (uporabila sem vloženo čičeriko Biona, ki ne vsebuje soli)
• Ščepec sode bikarbone
• Par kapljic jabolčnega kisa ali limone
• Mini ščep kvasnih kosmičev in sol
• 50 g kokosove masti Eden
• 10 žlic olja (uporabila sem repično in laneno olje, vendar laneno naredi preveč močan okus) najboljše je olje, ki ima nevtralen okus
• Par zrn kokosovega sladkorja (ne znam drugače opisati mini ščepec :)

Če je voda čičerike že slana, ne potrebujete soli.
Eden maščobo stopimo in jo nato ohladimo na sobno temperaturo, dodamo ji olje.

Čičerikina voda naj bo zelo ohlajena, dodamo ji sodo bikarbono, kis, sladkor (sol, če je potrebno) in jo s paličnim mešalnikom stepemo. Ni potrebno, da dobimo sneg, dovolj je da se dodobra speni. Ob stalnem mešanju, počasi dodajamo na sobno temperaturo ohlajeno maščobo, ki smo ji dodali olje. Dodamo tudi kvasne kosmiče.
Ko se prične strjevati je gotovo.
V primeru, da se vam ne prične gostiti. Ne mešajte predolgo, ker se palični segreje. Potem z mešanjem prenehajte, dajte posodo v zamrzovalnik za 20 minut in nato nadaljujte z mešanjem. Potem se zagotovo strdi.

To je vsa umetnost. Koliko časa zdrži v hladilniku pa naknadno sporočim.

Recept sem videla na netu in se mi je zdel zanimiv in sem prijetno presenečena nad teksturo.

Lep dan želim :)

Komentarji