Jabolčni zavitek

 





 
 
Stara fotografija in objava z dne 20.2.2014
Za mene je to sladica, ki ji ni para. Okusna, lahka, lahko se je topla ali hladna.

Da sem dobila grif za vlečeno testo je trajala predolgo. Večkratne probe so se izjalovile, zato sem enostavno obupala. Dokler me ni nekega dne kar malce pomilujoče pogledala svakinja Milena, češ:« A ti resno ne znaš pripraviti najbolj preprostega testa?« In je razložila. 

Prvo pravilo – NE KOMPLICIRAJ. Uspelo je.

Za testo:
30 dkg črne ali pirine moke (ali mešano), 1 žlica jabolčnega kisa, ščep soli, 3 žlice olja in 1-1,5 dcl mlačne vode. Pri tekočini je tako kot povsod, nekako je treba dobiti grif, ker je veliko odvisno od moke.

Nadev:
1 kg jabolk, rjav sladkor, drobtine, vaniljev sladkor, rozine
Moko presejemo v posodo, na sredini naredimo luknjico in dodamo vse ostale sestavine. Z vodo je tako včasih več včasih manj, raje malce več in se potem dodaja moka, da v začetku ne zamesimo pretrdo testo, le to je težko popraviti.

Vmesimo gladko testo, zelo mehko naj še bo. Naredimo dva hlebčka, ju pomažemo z oljem in ju damo počivati za eno uro (na pomaščenem krožniku in pokrito s folijo), jaz sem ga celo pripravile že dan prej in je bil odličen.

Testo razvlečemo na tanko, posujemo z olupljenimi in naribanimi jabolki, sladkorjem, drobtinami in rozinami.
V pečici pečeno na 180 °C, 45 minut.

Tu je znesek sladice odvisen od tega ali uporabimo domača jabolka, če jih kupimo gre nekako takole:
Moka = 0,22 Eura
Jabolka = 0,70 Eura
Olje, sladkor, rozine = 0,50 Eura
Velika sladica nas stane okvirno 1,50 Eura. S tem, da iz enega pekača zavitka dobimo lahko tudi 12- 15 kosov.

Komentarji

Objavite komentar

Vesela bom vseh predlogov in novih idej.