Prosena kaša - Po j(f)utru se dan pozna



Oni dan me je kar zmrazilo, ko je dekle staro nekje 30 let dejalo, kakšno kašo to ješ? Kakšno presno, kaj je to un k majo v trgovinah za dojenčke. GLP!

Kaj boljšega za jutro, dobro, toplo ali hladno, s sadjem ali brez.
Jaz sem si jo danes pripravila brez sadja ker bom tokom dneva tako ali tako pojedla še kakšnih šest jabolk, pa bananin šejk. (vem preveč  jem)

Torej proseno kašo operemo in skuhamo v mešanici vode in sojinega mleka, lahko pa tudi le v vodi. Saj sploh nimam tu kaj pisat, samo skuhajte pa boste vedeli vse.

Prehranske lastnosti prosene kaše so naravnost odlične. Blagodejno vpliva tudi na celoten prebavni trakt, poleg tega pa ne vsebuje glutena.

V želodcu povzroča alkalno reakcijo in zato blagodejno vpliva na celoten prebavni trakt. Ker vsebuje silicijevo kislino, koristi tudi zdravju kože, las, nohtov in zob.
Pospešuje odvajanje vode iz telesa in uravnava črevesno floro. In seznam blagodejnih učinkov se še nadaljuje.
Poleg vsega je kaša nadvse okusna. Če ste nanjo pozabili, vam predlagam, da jo poskusite. Tako kot številne jedi na žlico je del slovenskega izročila. (Vir: Aktivni.si)


Za dve osebi potrebujemo:
0,25 dcl vode + 0,25 dcl sojinega mleka (po mojem pa bi mandljev ustrezal še bolje)
6 žlic oprane prosene kaše
ščep soli
žlička vaniljevega rjavega sladkorja
žlička kokosove moke
šćep kurkume, ker jo resno povsod tlačim ker mi je dobra :)

Dodajate pa lahko, super so naribana jabolka, banane, suhe slive te so noro dobre, kar želite od sadja paše sem.

Kako blagodejen učinek ima kaša na naše telo pa si lahko preberete tu: Več …

Dober tek!


Komentarji