Pizza (vegan) - s čebulo, porom, čičeriko in črnimi olivami


Zaželela sem si pizzo in to je moja prva vegan pizza :) in je zelo dobra.
.. prej sem se kar malce bala, če mi bo všeč, vendar sem dobila pogum jih bo še veliko.

Za testo:
  • 200g polnovredne moke
  • polovico kvasa (20g)
  • 150 ml vode
  • 5 žlic olivnega olja
  • ščep soli, rožmarin
Nadev:
  • 100g tofuja
  • 10 črnih oliv
  • pest čičerike
  • malce tanko narezanega pora
  • malce tanko narezane čebule
  • paradižnikova omaka
  • origano
  • ščep soli
  • bazilika (najbolje je sveža)
Moko damo v posodo, naredimo luknjico in dodamo vodo, olje, sol, rožmarin ter kvas. Z mešalnikom vmesimo zelo voljno in gladko testo, bolje da je mehkejše kot pretrdo. Nato ga dokončno vmesimo z rokami. Testo dodobra pomažemo z olivnim oljem, pokrijemo s folijo in damo v hladilnik. Jaz sem ga pripravljala že tudi dan pred peko.

Pustimo testo vsaj 3 ure. Lahko pa tudi veliko dlje. Najbolje je, da testo pripravite zjutraj ali pa večer pred peko.

Ko je testo lepo spočito in 3x večje kot prej, ga prerežemo na pol. Malce se vleče vendar nič ne de, bolj je voljno testo bolj bo dobra pizza :)

Testo "zvaljamo" (jaz ga pripravim na pomaščenem peki papirju) in sestavimo pizzo.

Najprej paradižnikovo omako, ki jo predhodno po želji solim, origano, tofu, olive, čičerika, čebula in por. Na koncu pokapamo z olivnim oljem.

Pizzo pečemo v že predhodno ogreti pečici na 200°C cc  10 min.

Ko je pečena dodamo svežo baziliko.

Ko bo na vrtu zelenjava pa bo vse še toliko boljše :)

Dober tek!

Komentarji