Kremna gobova juha



Gobe obožujem na mnogo načinov, vendar me najbolj navdušuje gobova juha.

Nabrala sem nekaj jurčkov, ki so romali v skrinjo, nekaj malega pa sem pustila za kosilo. Poleg se je znašlo še kar nekaj lisičk in sirovke.

V gobovi juhi se najde:

  • mešane gobe (jurčki, lisičke, sirovke)
  • na koščke narezan krompir
  • 2 domača korenja
  • čebula
  • česen
  • sol, poper, lovor
  • noževa konica currya
  • olivno olje
  • žlička ovsene moke in 1dcl ovsenega mleka (za zgostitev, to je po želji, jaz imam rada zgoščeno juho)

Na olju popražimo čebulo , dodamo gobe in solimo. Vse skupaj na blagem ognju pražimo dobrih 10 minut, nato dodamo narezano korenje, krompir, lovorjev list, curry in zalijemo s pol litra vode.

Kuhamo cc 30 minut. 
 
Ko je krompir skuhan juho zgostimo z ovseno moko, ki smo jo predhodno vmešali v 1dcl ovsenega mleka ter dobro prekuhamo. Na koncu dodamo česen in malce popra ter drobnjak in peteršilj.

V juho dodam kruhove kocke, ki sem jih predhodno popekla na olivnem olju začinjenim z majaronom.

Dober tek!

Komentarji