Lasagna


Odkar sem na vege prehrani, sem se prvič lotila te jedi. Sploh mi ni prišla na misel. J

Uporabila sem:
  • Paradižnikova pulpa
  • 200 g sojinega drobljenca, ki ga predhodno namočimo v začinjeno vodo
  • Grah, korenje, brokoli, cvetača
  • 1 žlica črne moke, 1 dcl rastlinskega mleka, 1 žlička kvasnih kosmičev
  • Čebula, česen, peteršilj, origano, bazilika
  • Sol, poper, čili
  • Olivno olje
  • Za povrhu - MozzaRisella
Na čebuli prepražimo ožete sojine koščke, dodamo paradižnik, zalijemo z malo vode in dušimo 10 minut. Dodamo grah in korene, zalijemo s še malo vode, če je to potrebno in kuhamo 15 minut. Solimo, popramo in dodamo čili origano, baziliko in česen.

V tem času pripravimo posodice za peko, namastimo jih z oljem in pričnemo s sestavljanjem lasagne.
Na dno damo dvojno testo, prelijemo z omako, dodamo očiščeno cvetačo in brokoli in ponovimo postopek, testo, omaka zelenjava. Po vrhu damo eno plast testa. Prelijemo s preostankom omake in prekrijemo z MozzaRisello.
 
V skodelici dobra zmešamo rastlinsko mleko z moko in kvasnimi kosmiči. Z »bešamelom« prelijemo lasagne in jih postavimo v pečico na 180°C za 30-40 minut.

Če uporabljate suhe testenine jih je dobro pred pripravi pokuhati, ni pa nujno. Lahko le lasagno pred peko toliko bolj zalijete s tekočino, da se testenine lahko lepo skuhaji in zmehčajo.

Vsekakor so daleč najboljše domače, če je le čas za pripravo.

Ko pripravljam testenine jih navadno naredim več in jih zamrznem na pladnju in potem predenem v vrečko.

Za sladico sem pripravila rižev puding, katerega sem prvič jedla prejšnji teden in povem vam, da je fantastičen. Pripravila ga je Anja Popovič.

 Dober tek!

Komentarji