Polpetki s šampinjoni in orehi



Fotografija jim ne dela usluge, ker se je pač mudilo jesti, a ne :)

Torej idejo sem dobila od drage klepetavke, s katero predebatirava marsikatero idejo in zdumava 1001 novost :).

In sem poskusila jed, ki je bila vegetarijanska, poveganit.
Mislim, da je odlično uspelo. Damijana pripravi in sporoči, če je to to:) prosim.

Uporabila sem (za 2 osebi)
  • 250g šampinjonov
  • 100 g mletih orehov
  • pol čebule
  • strok česna
  • 2 veliki žlici vegan riževe mozzarele
  • 2 žlici sojinega jogurta
  • sok pol limete
  • 1 žlica riževe moke (za vezivo)
  • 1 žlička kvasnih kosmičev
  • sojina omaka in čili v prahu

Z nožem na drobno narežemo očiščene šampinjone, česen in čebulo. Premešamo, dodamo mlete orehe in kvasne kosmiče. Dodamo nekaj čilija v prahu in sojino omako, s tem solimo in malce soka limete.

V maso nato vmešamo dve žlici riževe mozzarele in pa 2 žlici sojinega jogurta. Za vezivo sem uporabila 1 žlico riževe moke.

Dobro premešamo in spečemo na olju, lahko pa tudi v pečici.
 
Okus je sladko kiselkast.
 
Poleg sem postregla peresnike s paradižnikom in v pečici pečeno zeleno cvetačo :)
 

 
Dober tek!
 




Komentarji