Ocvrta koleraba s prilogo in majonezo


Nisem preveč navdušena nad cvrtjem, mi je dobro, vendar se to redko znajde na mojem krožniku. Oni dan pa sem si zaželela ocvrtih bučk. V hladilniku sem našla še nekaj kolerabe, ki je ostala od prejšnjega dne, ko sem kuhala juho. In sem spanirala še to.
Bila sem zelo presenečena, ker je odlična. Meni boljša kot bučke.

Za dve osebi sem uporabila:
  • 2 kolerabi (nadzemni) – očistim, narežem na 1 cm debele kolobarje, solim
  • 7 žlic pirine moke (če jo zmanjka jo pa še malce dodamo J)
  • 1,5 dcl vode ali sojinega mleka
  • ščep kurkume
  • 7 žlic drobtin
  • 1 žlica koruznega škroba
  • polovica male žličke vinskega kamna
  • začimbe za žar
  • majoneza - http://mincikuha.blogspot.si/2014/02/vgeanska-majoneza.html

Paniram vedno na peki papirju in sicer dam tja moko in drobtine. V posodici pa zmešam tekočino z dvema žlicama moke, koruznim škrobom in vinskim kamnom, za barvo kurkuma. Dobiti morate maso, ki je redkejša kot masa za palačinke. Zato sami malce prilagajajte, saj je veliko odvisno od moke.

Maso začinim z začimbno mešanico za žar (lahko ej tudi čevap ali kaj podobnega, teh začimb je malo morje).

Kolobarje kolerabe najprej povaljam v moki, pomočim v maso in nato v drobtinah. Za cvrtje uporabljam olje oljne ogrščice.

Prav tako se super speče v pečici in sicer pečemo okvirno 30 minut na 220°C oz. dokler ne nastane lepa skorjica.

Postrežem z razno zelenjavo, rezinami limete in domačo vegansko majonezo.

Lahko si seveda poleg vzamete še kos kruha. Meni je samostojno brez kruha najbolj všeč.

Dober tek.

 

Komentarji