Testeninska solata

 
LAHKOTNOST BIVANJA
 
HLADNE TESTENINE, ČESEN, KORENJE Z VRTA, ZELIŠČA (PETERŠILJ, MAJARON, TIMIJAN, DROBJAK IN PA ŠETRAJ) V HLADNI JEDI Z LANENIM OLJEM - Mir Grünt (meni so oni zgled! Tako okusnih olj še nisem jedla, da o žitih ne govorim!) : https://www.facebook.com/mirgrunt/?fref=ts)
 
 
V teh dneh, ko je na vrtu izobilje okusne in aromatične zelenjave kuham manj. Imam pa rada dobro in okusno hrano, torej priprave hrane so še vedno v teku


Največkrat skuham na primer krompir, riž ali testenine in to pojem s svežo zelenjavo. Skuham malce več, da se stanovanje dvakrat ne pregreva in shranim v hladilnik za naslednji dan. Skuham na zalogo mi lahko rekli

Tokrat testenine, ki so ostale od včeraj in sem jih shranila v hladilnik pripravim s korenjem (ki ga naribam), česnom in zelišči. Vse premešam, dodam še laneno olje, malce čilija, sol (po občutku) in izjemno okusna testeninska solata je pripravljena.

Tokrat je še posebej dobra, saj sem uporabila za mene najboljše olje in pa domač česen.
Večkrat dodam še močnejši del jedi, če se počutim, da to potrebujem.

Dodam popečen tofu, seitan, včasih beli fižol z žajbljem. Variant je toliko kolikor je okusov.
Tofu mi je daleč najboljši I LOVE TOFU - PESTO BAZILIKA: http://www.iliketofu.si/pesto-basilico/

Meni najljubši tofu je zagotovo za I Love tofu



To je vse in je dobro!

Dober tek.

Komentarji