Cmoki v družbi s sladoledom ali kar tako



Cmoke delam po ustaljenem receptu, polnim pa jih sladko ali slano.
Polnim jih s sadjem, čokolado ali pa špinačo, bučnim nadevom, orehovim nadevom, super so tudi z nadevom iz bučnih semen (zmleti) in potem preliti z bučnim oljem in posuti z makom, super kombinacija.

Včeraj sem pripravila slivove in jagodne. 

Jagodne sem naredila kar iz zamrznjenih jagod, ki sem jih imela v skrinji.

Da pa so izpadli kot čisto prava sladica sem jih postregla s kepico sladoleda (tokrat kupljen sojin sladoled) in pa žličko vkuhanih jagod v sladkorju. Mož pa je namesto jagodnega pireja, poleg poskusil žličko BioNelle.

BOŽANSKO!


CMOKI - http://mincikuha.blogspot.si/2015/08/slivovi-cmoki-vegan.html


  • ·        300 gramov krompirja
  • ·        100 gramov pirine moke (dala sem 30 g polnozrnate pirine in 40 gramov polnozrnate pšenične)
  • ·        1 solidna žlica koruznega škroba a
  • ·        1 žlica kokosove maščobe
  • ·        voda po potrebi
  • ·        pirina moka po potrebi, če je masa premokra, in za oblikovanje



NADEV:
·        Slivov: sveže zrele slive (Ker so bile slive preveč trde sem jih predčasno izkoščičila in vkuhala v sladki vodi, nekje 10 minut vretja. Nato sem jih dala na krožnik, da se ohladijo)

·        Jagodni: še zamrznjene jagode razpolovim, ter na hitro pogrejem na sladkorju. Ohladim

Skuhan krompir v oblicah ohladimo, olupimo in pretlačimo ter še v topel krompir dodamo kokosovo maščobo. Premešano. Ko je ohlajeno dodamo presejano moko s škrobom, vodo (po občutki) in zamesimo. Če je masa preveč  lepljiva dodamo še nekaj pirine moke in pustimo počivati nekaj minut na sobni temperaturi.
Nato trgamo koščke testa, jih povaljamo, da dobimo krogce v katere zavijamo slive ali želeno sadje.

Vkuhamo v vrelem kropu. Odprta posoda, dokler ne splavajo na površje.

Dober tek!




Komentarji