Vegan majoneza iz čičerikine vode / aquafaba (brez soje)


Točnih količin nisem uspela izmeriti, gre pa nekako takole (jih izmerim naslednjič):

  • 0,5 dcl zelo ohlajene čičerikine vode
  • 2 dcl olja (+/-) - uporabim repično olje
  • 1 žlica gorčice
  • 2 žlici jabolčnega kisa
  • 1 žlica kisa od kumaric (tole lahko izpustite, vendar meni tako dober okus naredi :P)
  • ščep kurkume za barvo
  • sol

Iz ene konzerve se je dobi nekje 1,5 dcl in sem preostanek shranila v hladilnik v steklen kozarec in bo še za kakšne španske vetrce ali sneg za skorjico riževega narastka, možnosti je ogromno.

Pomembno je, da je čičerikina voda zelo ohlajena.
Damo jo v posodo in s paličnim mešalnikom ali metlico stepamo nekje 3 minute, da se naredi srednje gost sneg. Nato pričnemo dodajati olje. Ker sem jo delala prvič, sem olje dodajal postopoma pri sojini majonezi vse sestavine vmešam naenkrat.

Tu, ker je bilo prvič sem se lotila tega sistema, da sem olje dolivala na tanko.

Ko se je majoneza pričela gostiti, sem dodala ostale sestavine. Ponovno premešala in to je to. Sol naj se doda previdno, če bo sploh potrebna, saj je že voda čičerike slana.

Iz čičerike pa sledijo polpeti :)



Lepo soboto vam želim in vse dobro! <3

Komentarji

  1. Sporočite kako vam je uspelo. V skupini na FB so kar zadovoljni :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Naredila kakšen mesec nazaj tko bolj na varianto tatarske omake s suhim peteršiljem,malo kisa in je bla dobra, mal je zagrenila ampak ok.
    Sem smatrala da je bilo krivo olje,saj je dejansko malo grenko. Danes sem uporabila drugo negrenko olje je blo pa čist neužitno, grenko :-(, sem stran vrgla. A je čičerikina voda grenka? Kakšen nasvet prosim. Hvala, Polona

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdravljena. Čičerikina voda nima posebnega okusa v bistvi v majonezi ga sploh nima. Ne vem kaj vam tako nagaja. Morda poskusite še s kakšno drugo čičeriko. Pripravo je proikusilo že kar nekaj ljudi in nimajo težav.
    Sama uporabljam čičeriko v kozarcu Biona.

    Upam, da vam naslednjič uspe. SREČNO in vse dobro vam želim. LP , Jasmina

    OdgovoriIzbriši
  4. živjo, koliko časa pa je majoneza užitna? hval za odgovor, katarian

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela bom vseh predlogov in novih idej.