Limonino pecivo s kakijevo kremo







Uporabila sem (za mali pekač premera 15cm, vnedra je bil biskvit kar visok, tako, da smo en del pojedli kar samega :P )
  • 150 g bele pirine moke
  • 1 dcl sojinega jogurta ali vode
  • 0,5 dcl repičnega olja
  • vinski kamen ali pecilni prašek
  • Vaniljev sladkor
  • Mini ščep soli
  • Sok 2 limon
  • *Lupinica ene limone
  • 50g sladkorja – trsni sladkor


Najprej v posodi z mešalnikom dodobra zmešamo tekoče sestavine in jim počasi dodajamo suhe sestavine. 

Če je masa preredka dodamo še malce moke, v primeru, da je pregosta dodamo še malo vode. Dobiti morate maso, ki je malce gostejša, kot za praženec. Torej maso za biskvit.
Pekač premažemo z veganskim maslom ali pa kokosovim oljem in vanj prelijemo maso.

Pečemo na 180°C nekje 45 minut, oz toliko časa, da je pečeno.

Biskvit popolnoma ohladimo.

Kaki zmikasmo, ga zavremo in dodamo pektin ali pa agar-agar po navodilih. Dodamo malo sladkorja.

Prelijemo čez biskvit, ki smo ga pustili v tortnem obroču, da se masa lahko počasi ohladi in ostane oblikovana.

Postavimo v hladilnik čez noč.

Ko je kolač trden, ga premažemo s kokosovo smetano in okrasimo z rezinami kakija. 




* Bodimo pozorni pri izbiri limon, da so res ekološke. V primeru, da pečemo biskvit iz neekoloških limon, lupinice ne uporabimo.

Komentarji

  1. Najlepša vam hvala, tiskarski škrat. Tu sem uporabila vinski kamen, pecilni pride testo bolj voljno. Seveda sem dodala. Ko pišem recepte mi je vse tako zelo "logično", da večkrat kaj pozabim dopisati... Zatorej hvala vam. LP Jasmina

    Želim vam vse dobro.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ravno prejle sem končala in se hladi. Namesto limone, ker jih nimam na zalogi, sem dala pomarančo v biskvit, namesto kakijev pa mango. Jutri sprobamo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pia, super me veseli, sem prepričana, da bosta omenjena okusa medsebojno odlično sodelovala :) PRIMA! Dober tek in lepe praznike želim, Minci

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela bom vseh predlogov in novih idej.