Čoko / gozdni sadeži sestavljanka



Žela sem narediti biskvitne kocke, ki pa bi vsebovale nekaj čokolade in pa sadja. In sem pripravila tole. Kar dobro je izpadlo.

Delala sem popolnoma po občutku zato mer nimam.

Sem pa uporabila sestavine za biskvit sacher torte, za dodatno pa zmrznjene gozdne sadeže in pa rastlinsko smetano za stepanje, pa malce sladkorja. Čisto po občutku.

Testo/biskvit za sacherco pečen v dveh delih torej vsak oblat posebej.
En oblat kot tak, na enega sem posula zmrznjene gozdne sadeže.

Ko sta oba oblata ohlajena, sojina ali kokosova smetana za stepanje, dodani gozdni sadeži, ki jih prej v malce sladkorja podušiš :) ko so hladni razmikaš skupaj s smetano.


S tem nadevom pomažeš en oblat, z drugim pokriješ, po vrhu pa preliješ s podobno glazuro, kot za sachar torto.

Pustila stati čez noč, da so se lepo okusi povezali, narezala na kocke  2x2 cm, kakšna je bila tudi večja :D. In to je to.

Sober tek.

Komentarji