Lečin namaz





Ta namaz sem prvič poskusila v Sputniku v Lj, predstavitev FDK. Takrat ga je pripravila Iris Bremec. Super zadeva, le da sem ga sama malce priredila glede na to kako tatarc pripravlja moja mami.

Prva je ta namaz pripravila Mairara. No ona je idejna avtorica - http://www.mairara.com/2015/12/veganski-tatarski-biftek.html


Sem pa nesla poskusiti in "kritiki" pravijo, da je zelo zelo podoben navadnemu.

OK jim verjamem :)



Uporabila sem:
  • Pločevinka rjava leče (400g) - ali skuhana doma
  • 4 sušeni paradižniki 
  • 0,5 žličke paprike sladke
  • 3 pol pekoči feferoni
  • Žlička kaper (čajna žlička)
  • Poper, sol – poper je najboljši, če je sproti mlet
  • Svež peteršilj (pol čajne žličke nasekljanega)
  • Žlička gorčice
  • Žlička veganske majoneze - uporabim Omegol
  • Pol rdeče čebule
  • kajenski poper
  • Strok česna
  • 1cm odrezanega Alsana (naredi tako fajn mazljivo teksturo)
  • 3 kisle kumarice – in čisto malo za pol čajne žličke kisa od kumaric, to čisto na koncu dodaš
Vse sestavine zblenadmo v multiprktiku (lahko uporabimo tudi palični mešalnik), da dobimo gladko zmes. Namaz postrežemo s kosi popečenega kruha ter veganskim maslom. Meni je najljubši Alasan.


Tatarc se dela po osnovnem receptu, vendar se ga potem dodelate glede na okus. Sestavine dodajajte postopno. Ko je dodobra zmiksan, pustite v multiprktiku, da odstoji cc pol ure in šele nato poskusite slanost ali, če še manjka kakšna sestavina.  Kaj vem, več kaper, več feferonov... 😊

Vse dobro vam želim - Minci

Komentarji