Kakor nek Pad Thai :)



Zelo dolgo je tega kar sem zadnjič obiskala kitajsko/tajsko/idijsko restavracijo. Če se prav spomin, sem pred letom obiskala tajsko. Super, vendar mene osebno rahlo motijo ti preveč močni okusi. Smo si pa ljudje hvala bogu različni :D

Danes pa meljem, kaj narediti, ohrovte še doma, indijskih precej, pirini rezanci... Hja in mi kapne. Sedaj je čas, da Janezu dokažeš, da testenine in pa zelje gredo skupaj :) To je namreč precej težko verjel, no do prejle :D

Uporabila sem:
  • pirini rezanci
  • korenje
  • ohrovt
  • česen
  • rdeča čebula
  • tofu
  • zelje
  • por
  • indijski oreščki
  • malo sojine omake
  • sol, čili, ingver

Najprej na olju prepražimo, da dobijo lepo barvo, indijske oreščke in jih odstranimo v posodico. Popečemo na palčke narezan tofu, ki smo ga prej solili, pražimo, da dobi hrustljavo skorjico. Odstranimo iz ponve. Ko je v posodici, ga malce začinimo s česnom in pa malce sojine omake.

Nato na olju popražimo rdečo čebulo in por, ki smo ju predhodno narezali na tanke rezance. Ko postekleni dodamo narezan ohrovt, zelje in korenje in prepražimo, dodamo lahko malce vode, da ni potrebno preveč olja. Po cc 5 minutah prašenja, posodo pokrijemo za 5 minut in še malce podušimo, ni pa nujno potrebno vse je odvisno od "žilavosti" ohrovta.

Proti koncu praženja, dodamo malce sojine omake, nariban ingver ali v prahu, česen, dosolimo, če je sploh potrebno saj je že sojina omaka zelo slana. Dodamo čili.

Nato praženi zelenjavi dodamo popečene oreščke in tofu, premešamo ter nato dodamo kuhane nedelje. Ki jih skuhamo tik pred zdajci, saj se drugače lahko precej sprimejo.

Premešamo in uala.

Zraven sem postregla paradižnikovo pulpo, kateri sem dodala malce jabolčnega kisa in zajetno količino suhega čilija.

Dober tek.

Vse dobro vam želim - Minci


Komentarji