Krompirjevi zvitki s špinačno omako s čemažem


Idejo za postavitev na krožniku sem dobila iz včerajšnje fotografije objavljene iz restavracije VeganFresh :)

Ostalo mi je nekaj v oblicah kuhanega krompirja in sem ga uporabila v krompirjevih zavitkih.

Uporabila sem kupljeno vlečeno testo, zagotovo bi se obneslo tudi listnato. Priprava pa je zelo hitra (če izvzamemo čas peke) in preprosta.


Količine so poljubne...

Zavitki:

  • V oblicah kuhan krompir, ki ga olupimo in na malo naribamo
  • Vlečeno testo
  • Sojin jogurt
  • Sol, poper, česen, peteršilj, drobnjak
  • Malce na drobno narezane čebule
  • Za 4 zavitke, ena rezina narezanega Violife »sira«

Omaka:

  • Mlada špinača, za dve osebi sem jo uporabila 250g
  • Nekaj čemaža
  • Malce tekočine, sama sem dodala sojin jogurt
Priloga:
  • V kisu vložena pečena rdeča paprika, solata

_____________

Plast testa, pomažemo s sojinim jogurtom, malce solimo, dodamo drobnjak, na drobno narezano šalotko (lahko katerokoli čebulo ali pa jo izpustite), česen, peteršilj in pa nariban kuhan krompir, ter Violife, ki ga natrgamo na male koščke.

Zavijemo v rolico, te so bile velikosti cc 20 cm.

Pečemo na 180°C nekje 30-40 minut, toliko, da se testo lepo zapeče.

V vmesnem času pa na hitro pripravimo omako.



Omaka:

Mlado špinačo na kratko pokuhamo, dodamo čemaž (lahko se ga izpusti), malce sojinega jogurta in s paličnim zmiksamo kremno omako.

Zraven se odlično poda v kisu vložena rdeča paprika. Brez sklede solate pa tako ali tako ne gre.



Vse dobro vam želim - Minci

Komentarji