Šarkelj



Fotografije so malce blede, ker sem fotografirala še vroč šarkelj, se je namreč mudilo 😎

Ta šarkelj je res poln okusov. Med kakavom, rumom, rožiči in orehi ter na drugi strani ingver, piment, pomaranča ter med nastaja prva eksplozija okusov


Testo pride malce drugačno, ker se uporabi vroč mandljev napitek ali pa kateri koli drug seveda.

 
Delala sem ga po tem receptu, vendar sem okuse precej spremenila, pač po navdihu


NISEM UPORABILA sobe bikarbone, ampak le pecilni in vinski kamen.

V čokoladnem delu sem uporabila še orehe in sem sladkala z rožiči. In seveda rum

V vaniljevem delu pa sem uporabila brbonsko vaniljo, indijske oreščke, ki sem jih narezala in pa ingver ter piment in sok ene pomaranče. Sladkala sem z regratovim medom.

 

Glazura je ... prelito z regratovim medom in posuto s pečenimi (v pečici poleg šarklja sem jih pekla 15 minut) lešniki.

Rezultat, mnjamsi 😝
 
RECEPT, ki sem ga malce dodelala po svojem okusu, sicer pa je zelo podoben originalu.

UPORABILA SEM
  • 1 1/2 skodelice črne moke
  • 1 1/2 skodelice pirine moke
  • 0,5 skodelice trsnega sladkorja
  • 2 žlici regratovega sirupa/medu / agavin sirup alikateri drug
  • 1 skodelica rožičeve moke
  • Vrečka pecilnega praška
  • Vrečka vinskega kamna
  • 1/2 čž soli
  • 2 skodelici vročega mandljevega mleka
  • 1/2 JŽ vanilije
  • ½ skodelice stopljenega kokosovega olja
  • 1/4 skodelice kakava v prahu
  • 1/2 JŽ kave
  • 1 čž ruma
PRELIV
  • Regratov med
  • V pečici pečeni lešniki, narezani

PRIPRAVA

Ogrejte pečico na 180 stopinj Celzija. Pripravite obod za šarkelj. V veliki skledi zmešajte vse suhe sestavine (razen kakava v prahu in kave!) V drugi skledi zmešajte vse mokre sestavine (mandljevo mleko, regratov med, rum in olje). Mokre sestavine dodajte v suhe in premešajte do gladkega. Polovico mase prestavite v drugo skledo in dodajte kakav v prahu in kavo.
Ko imate pripravljeno belo (vanilijevo) maso in čokoladno maso lahko začnete z vlivanjem v obod. Vsake mase po malo dokler je ne zmanjka, z nožem rahlo premešajte, da dobite marmorni vzorec.

Pekla sem na 180°C in sicer 40 minut.

Ko je pečeno, ohlajeno obrnemo iz oboda in prelijemo z regratovim sirupom, ali agavinim in posujemo s pečenimi lešniki.
 
Vse dobro vam želim - Minci

 

 

 

Komentarji