Žlikrofi oz. polnjene testenine




Beseda te jedi meni pomeni, da je nekaj ostalo od kosila, večerje in je za porabit 😊 Resno 😊

Čeprav moja ljuba muti, dela žlikrofe tako, iz celega na sveže... jih pa tudi obožuje :P

 Priprava testa je v bistvu vedno osnovna, vendar pa se pač lahko obrne »po vetru«


Tokrat sem testo pripravila s črno moko, čičerikino moko in koruznim škrobom.
Bila sem vzgojena, da se nič ne vrže stran. In ker mi je od včeraj ostalo nekaj pečene cvetače sem naredila žlinkrofe.

Na mladi čebuli sem popražila naribano korenje, dodala zamrznjen grah, podušila, da se je grah skuhal, dodala nasekljano pečeno cvetačo, kvasne kosmiče, koruzni škrob in s tem napolnila testo. Pač vsega toliko, da je taka »oblikljiva« masa (hm? Obljukliva, neverjetneje ni beseda, ampak je pa masa : ) )


Testo:

Danes sem ga pripravila s črno moko, čičerikino moko in malce koruznega škroba in dodano malce olivnega olja in soli. Seveda in voda.
Skuhano še ni, ker imava še neke opravke, tačas pa se bodo žlikrofi ravno prav uležali za kuho.
Skuhati jih imam namen v slanem kropu in nato dodati popraženi mladi čebuli in popečenim bučkam, malce olja, da se vse skupaj prepraži in uala. To je vsa umetnost.

Vse dobro vam želim - Minci

Komentarji