ŽURKAAAA

 
ŽURKAAAA! 
 
Vegan "tatarc", namaz iz šampinjonov, tatarska omaka in krušniki po navdihu Pizzeria Romano - Kranj.
Naj povem, da so njihovi krušniki veliko lepši, delala sem manjše. Pa tudi oni jih lepše zapečejo. Bili so pa dobri.

Notri sta Violife za pizzo in pa Violife parmezan, peteršilj, drobnjak in malce česna.
(sem se odločila za tako retro slikco, ker so mi noro všeč, jih vedno občudujem pri Iris Bremec)
 
______________
NAMAZ S ŠAMPINJONI
______________
TATARC
______________
KRUŠNIKI
Krušniki so narejeni, testo za pico, naredim čisto običajno s črno moko. Testo je bolj voljno kot za kruh. Dam ga v hladilnik in pustim tam lahko čez noč ali pa čez dopoldan. Nato testo razvaljam/razvlečem na cc 12-15 cm plahte/kroge/ lahko se razreže. Naribala sem violife parmezan in sir za pico, ki sem jima dodala drobnjak, česen in peteršilj. S tem sem posula testene krpe in jih zavila v ruladice. Pekla sem jih cc 20 minut na 190C.
______________
TATARSKA OMAKA
tatarska. Sicer veliko delam majonezo doma vendar tokrat sem uporabila Omegol Torej uporabila sem, majonezo, sojin jogurt, kis kislih kumaric, sok ene limete, drobnjak, česen, peteršilj in pa črni popr. Dodala sem nekaj vode, da je bila redkejša. Kot pomaka pa je super izpadlo. Vsak si je omako nalil v skodelico, ki sem jih dala n krožnik (take male skodelice imam nizke) in so pomakali krušnike.
 
Vse dobro vam želim - Minci

Komentarji