Boranja







To mi je pa tako dobro, jem z rižem ali krompirjem, vendar najraje s polento.
Velikokrat ne dodajam sojinih koščkov, vendar tokrat sem jih, ker mi jih je še nekaj ostalo.

Uporabila sem:
  • 100 g sojinih koščkov
  • 500 g očiščenega stročjega fižola
  • 2 korenja
  • 2 žlici ovsenih kosmičev (lahko ji tudi zmeljete, vendar se v času kuhanja fižola popolnoma razkuhajo in razpustijo)
  • Česen, poper, majaron, peteršilj, drobnjak, lovor
  • 1 žlica rdeče paprike
  • 2 papriki babura
  • Paradižnik (cc 4 sveže paradižnike, ki jih s paličnim zmiksam) ali pa paradižnikovo omako
Pri boranji malce zakompliciram s časom kuhanja, tako kot pri golažu 😊
Namreč koščke res dodobra prekuham, ker mi je potem vse boljše.

 Na olju zarumenim čebulo in dodam prej namočene in ožete sojine koščke, malce prepražim, dodam zelenjavno jušno osnovo, lovor in rdečo papriko.

Kuham jih cc 1 uro. Nato dodam očiščen stročji fižol, malce ovsenih kosmičev in zalim z vodo, da je je dovolj.
Ko je fižol kuhan dodam paradižnik, očiščeno narezano papriko baburo in na koščke narezano korenje.
Prost koncu dodam še česen, peteršilj, drobnjak in majaron.

Postrežem s polento in sicer meni najljubšo polento Mir Günt.

Vse dobro vam želim – Minci.

Komentarji