Zeljne pakore




Recept sem skopirala in pripravila po Neva S Plut zapisu iz FB skupine Vegansko kosilce. Nekaj sem sicer po svoje naredila, ker nisem imela kakšne sestavine npr. rdečega zelja :) Vendar osnovni recept in zapis je njeno :) HVALA NEVA MEGA DOBR JE!
Odlične kot prigrizek (topel ali hladen), postrežen s katero od omakic ali pa servirane kot glavna jed skupaj z rizem ali recimo riževo solato. (jaz sem dodala, dip omako iz sojinega jogurta, limone, soli in čilija).

Potrebujes:

  • 1/2 skodelice belega zelja (nariban oz narezan na drobno)
  • 1/2 skodelice rdecega zelja (nariban oz narezan na drobno) (ker ga nisem imela doma sem dala špinačo )
  • 1 skodelico cicerikine moke
  • 1 zlico curryja v prahu 
  • 1 zlicko cebule v prahu (uporabila sem svežo čebulo, ki sem jo naribala na zelo tanko med zelje)
  • olje
  • 2 stisnjena stroka cesna
  • 1/2 zlicke naribanega ingverja
  • pest nasekljanega svezega koriandra (ali petersilja) (uporabila sem peteršilj)
  • 1 rdec cili (odstrani semena in zrezi na drobno)
  • priblizno 6 zlic vode
  • sol

Na suhi ponvi (brez olja) na hitro popraži curry, da zadiši (se sedaj mi cela bajta diši po curryju, mmmm ) in ga nato stresi v večjo skledo.

Na pikici olja prepraži česen in ingver in ju dodaj h curryju. Dodaj se čičerikino moko, čili, čebulo v prahu, koriander in sol. Premešaj in počasi dodajaj vodo. 

Nastane testo, podobno tistemu za palačinke, le da mora biti precej gosto. Vrzi notri naribano zelje in se enkrat dobro premešaj, da testo prekrije zelje.
Vmes segrej olje in si z dvema žličkama pomagaj, da zagrabiš delček testa in ga pomočiš v vroče olje. Vsako pakoro cvreš par minutk, vmes jih obracas, da se enakomerno zapečejo. Odcediš jih na papirnatih brisačkah in postrežem.


vse dobro vam želim - Minci
_____________
Ideja in recept skupina: Vegansko kosilce – Neva S. Plut
Original recept: http://thekindcook.com/cabbage-pakora/
See more

Komentarji