Burek oz. pita s tofujem



Prvič sem se lotila "sirovega" bureka odkar sem sprejela najboljšo odločitev življenja :) Pripravila sem ga že z drobljencem, s špinačo, krompirjem, zeljem, blitvo ...

Vendar takega pa še nikoli... In ker je vedno enkrat prvič, sem oni dan lotila pripeve v upanju, da bo OK in "za pojesti".

Naj povem, da je bil odličen burek, prav ne bi mogel opaziti razlike. Pa tako preprosto in tako malo sestavin je potrebnih. Videla, sem jih že na spletu in socialnih omrežjih, vendar spekla pa še ne. :)

Uporabila sem:
  • 500g Žito vlečeno testo
  • 800 ml sojinega jogurta – Uporabila sem 2 jogurta od Soyade
  • 250g tofuja (lahko več, lahko manj… odvisno koliko želite poln burek - sama najraje uporabim tofu nevtralen od Lavida)
  • Sol, sok pol limone
  • Olje ali kokosovo olje (brez okusa in poskrbite, da kupite fair trade J )


Tofu nadrobimo na zelo male končke. Sojin jogurt predenemo v posodo, dodamo limonin sok in solimo, kolikor pač želimo imeti slano pito.

Pripravimo posodo za peko, ki naj bo višine vsaj 4 cm.
Pri tem receptu je uporabljen model premera 24 cm (in sicer tortni :) tepsija je šla v penzijo :D )

Pekač prej premažemo z oljem ali kokosovim oljem.

V pomaščen pekač potem damo eno plast testa, jo malce naoljimo in čez predenemo še eno plast tesna, nato pa izmenično ponavljamo nekaj žlic jogurta, malce tofuja, testo, malce olja ali kokosovo olje nadrobljeno, po želji.

Na koncu na vrhu dodamo dve plasti. Če se testo ne »ujema lepo« z velikostjo pekača, ga trgamo in polagamo.

Meni je boljše, če je danega več jogurta kot tofuja, namreč jogurt se med peko nekako »sesiri in zapeče« In pride prav super. Morda se lahko naredi le z jogurtom celo.

Ko je pita sestavljena, gre v segreto pečico na 180°C in sicer za 50 minut. 20 minut pred koncem, pito zalijemo z 1 dcl vode.

Seveda veliko je odvisno od pečice same, precenite, dobiti morate lepo zapečeno skorjico.

Burek pač potrebuje maščobo, da se testo lepo hrustljavo zapeče. Seveda se da lahko olja veliko manj, to pa naj vsak preceni sam :)



Vse dobro vam želim - Minci

Komentarji