Kaneloni




Cannelloni (kannelloːni , italijansko za "velike trsnice") so cilindrični tip testenin, ki so običajno služili pečen s polnjenjem in prekrita z omako v italijanski kuhinji. Nekatere vrste kanelona je treba predhodno kuhati, medtem ko je za druge dovolj, da uporabite bolj razredčeno omako ali polnjenje. 
Ljuba švesti Tanja mi je dala ogromno buč in jih je potrebno nekako porabiti. 

Lotila sem se polnjenih testenin. Zraven pa pripravile še kanelone. No na 10x10 cm veliko fliko testa sem dala nadev in zavila, ter te tulce polagala enega poleg drugega. Prelila sem z mešanico sojinega jogurta in vode, ki sem jima dodala peteršilj in malce drobnjaka. Tekočine mora biti toliko, da prekrije kanelone.
Pekla sem na 180°C dobrih 40 minut. Po 30 minutah pečenja sem čez kanelone dodala še malo praženih drobtinic, ki sem jim dodala peteršilj in pa kvasne kosmiče.


Zadeva bi bila super tudi z bešamelom iz indijskih oreščkov naprimer.
Testo pripravim tipično testo za testenine.
Nadev (količine so poljubne) sem pripravila iz:

  • Buča
  • Čebula
  • Pirin zdrob
  • Špinača
  • Sol, česen, poper
  • Kvasni kosmiči
Na olju popražila čebulo, dodala bučo, jo solila in pražila toliko časa, da razpusti vodo. Ker so buče zelo sočne, sploh te je vode še kar nekaj ostalo, dodala sem špinačo in nato pirin zdrob, da je zadevo malo zgostilo. Na koncu še česen, poper in kvasne kosmiče. Dobiti morate dovolj kompaktno zmes, da jo lahko z žličko nalagate na testenine, ki jih polnite.
Testo za testenine:
  • 300g črne moke 
  • 4 žlice olivnega olja
  • pol dcl vode
  • ščep soli
  • ščep kurkume za lepo rumeno barvo
Iz vseh sestavin vgnetemo kompaktno testo, pustimo počivatii eno uro in nato z mašinco za pripravo testenin dodobra pregnetemo, nato pa zavljamo in priprva se lahko prične.

Komentarji