Krompirjevi polpeti


Od prejšnjega dneva mi je ostalo kar nekaj pire krompirja (imela sva kumare, natančneje kumaro 62 😎💪cm v zos http://mincikuha.blogspot.si/2016/08/kumare-v-omaki-s-pire-krompirjem-in.html ) in da se ne zavrže, sem pripravila polpete. 😍😍😍

Super so se podali zraven solate. Delovalo je tako kot nek solatni krožnik. 😛😛😛
Pire vedno pripravim s sojinim jogurtom, kapljico dvema limone in pa malce olivnega olja ali kokosovega, odvisno kaj paš. Tokrat je bil s kokosovim oljem, onim brez okusa.

Preostali, hladen pire sem še malce premešala in dodala, na drobno nasekljano čebulo, česen, peteršilj, drobnjak, poper in beli poper ter čičirikino moko, toliko, da sem dobila zmes, ki se lepo oblikuje v polpete.

Popekla na olju in postregla s solato. Na solato sem jih malce razpolovila oz. dala na četrtinke.
Tik tak in super dobro.

Vse dobro vam želim - Minci

Komentarji