Malancanine rolade




Oni dan sem pogledala video o pripravi malancan rolic... dala za kratek čas na stran... Pa glej ga zlomka, mi je soseda podarila malancano, veliko... mmmm
In sem se lotila
Recept spišem, seveda ni moj, ampak dodelan po ideji, ki sem jo videla na netu
Malancan sem narezala na ploskve, popekla, nato pa premazala z namazov iz česnovih vršičkov Vege&dobro, polnila pa z drobljenim tofujem, ki sem mu dodala malce sojinega jogurta, sol, poper in pa nekaj vege parmezana (Imava ga v hladnilniku pomojm, da že pol leta, nisva vajena uporabe tega )
V pekač se najprej dala, na čebuli prepražen paradižnik in paprike (ne preveč le cc 5 minut sem dušila v ponvi), čez to pa sem naložila rolade iz malancanov in nadeva.
Pekla 30 minut na 200°C, postregla s polnovrednim rižem (seveda kuhanim )
To je to
Vse dobro vam želim - Minci

Komentarji