Domači pirini grisini - Lana Topolovec in njen mali škrat

Tole ni moj recept niti moja priprava kaj šele ideja.

Ideja je od malega škratka, izvedba pa od njegova mamice. Vendar ideja se mi zdi tako super, da sem avtorico lepo prosila, če lahko delim recept tudi tu.

Lana Topolovec, ponosna mamica malega škrata,  je zapisala takole.
Domači grisini - idejo zanje je dal moj mali škrat in moram priznat, da me je totalno navdušil. 

Recept:
  • 225 g fine pirine moke
  • 65 g gustina
  • ½ čž sode
  • 1 čž soli
  • 60 ml jabolčnega kisa
  • 30 ml ekstra deviškega oljčnega olja
  • 60 ml vode + dodajanje po potrebi
  • 2 žlici provansalskih zelišč

Vse sestavine sem zamesila v maso, dodala še malenkost vode, da sem slednjo lažje pregnetla. Nato sem maso razdelila na 16 delov in iz njih oblikovala palčke, ki sem jih položila na pladenj, obložen s peki papirjem. Grisine sem pekla na predogreti pečici na 180°C cca. 15 min.

Lana najlepša hvala tebi in tvojim za super idejo. En dan bodo na sporedu,


Vse dobro vam želim - Minci

Komentarji