Džuveč – prebranec miks


Potrebujemo (količine so poljubne):
- kuhan maslen fižol...
- jajčevec
- paradižnik
- paprika
- kuhan krompir
- korenje
- žlička čičerikine moke
- česen, poper, sol, majaron, curry, peteršilj

Toliko zelenjave na vrtu, prijateljica mi je podarila še domač jajčevec in akcija.
Fižol sem uporabila konzerviran iz Lidla – Buttery beans.
Najprej sem popekla rahlo soljen, na koščke narezan jajčevec.
Predala v posodo, ga posula z nasekljanim česnom.
Nato pa sem na olju zarumenila čebulo, dodala paradižnik narezan na koščke, papriko in korenje, dodala malce trsnega sladkorja in lovor.

Kuhala sem toliko časa, da se je lepo razpustil paradižnik in korenje ostal še rahlo »la dente«. Ko sem bila zadovoljna s teksturo omake, sem dodala malce čičerikine moke, da se je rahlo zgostilo. Vmešala sem še fižol. Kuhala še 10 minut in nato dodala nasekljan peteršilj, česen, drobnjak.
Čisto na koncu sem vmešala še popečen jajčevec, dodala malce čilija, poper in pa mini mini curry-a.
Predala v nepregorno posodo, dodala kuhan mlad krompir in za 15 minut v pečico. Bolje bi bilo, da bi pekla cc 30 minut, samo se je tako mudilo jest.
Celo ideja je padla, če bi dala čez sir violife sir, ampak meni se ni zdelo potrebe
Vse dobro vam želim - Minci

Komentarji