Njoki z omako "z vrta" in drobljenec #LaVida



Kadar njoke kupim so mi zelo všečni Pirini od Divita.
Če pa jih izdelujem doma, pa jih pripravim po tem postopku: http://mincikuha.blogspot.com/2015/09/veganski-njoki.html

Za omako sem uporabila (količine so seveda poljubne, odvisno za koliko ljudi kuhate in koliko omake želite :) ):

  • 1 čebula
  • 1 korenje
  • nekaj paradižnikov narezanih na kolute
  • 1 zelena paprika
  • zavitek drobljenca #lavidabyorgana
Na repičnem olju Mir Grunt, sem popražila malce čebula, pražila sem jo na blagem ognju 15 minut, da je rahlo karamelizrala. Dodala sem narezan paradižnik, papriko in korenje.
Pražila/kuhala da se je paradižnik dodobra razpustil.
Nato sem dodala česen, malce popra, baziliko in timijan.
Še malce podušila.
Omako sem odstavila od ognja in vmešala žlico sojinega jogurta.
Omako in njoke sem združila in dodala še malce kvasnih in vegan parmegano.
Simpl pa dobr.
Vse dobro vam želim - Minci

Mljask.

Vse dobro vam želim - Minci



Komentarji