Spaghetti carbonara




Uporabila sem:

  • Testenine – meni so najljubše te bolj kompaktne pri tem načinu.
  • 2 stroka česna, drobno sesekljana
  • 2 rdeči čebuli
  • 300 ml rastlinskega mleka (meni je najboljše BioPrimo iz Mullerja - Sojino)
  • Provamel sojina kisla smetana
  • Pol žličke kvasnih kosmičev (ni pa nujno)
  • 1 sušen paradižnik, ki ga narežem na male koščke
  • Sol, beli poper, peteršilj
  • Olivno olje
  • ½ žlica koruznega škroba
  • Dimljen tofu- LaVida by Organa.si, ki ga narežem na trakce in posebej v ponvi popečem, da zahrusta, dodam mu še malce rdeče paprike. Popečem na olivnem olju.
  • Danes sem dodala še  4 kroglice brstičnega ohrovta, ker so mi pač ostali.
  • Po vrhu sem pokapala malce Chili olja #oljčnooljemorgan


Na olju prepražim na drobno narezano čebulo. Med praženjem jo solim, da se lepo razpusti in jo pražim na blagi temperaturi nekje 15 minut, da rahlo karamelizira.

Dodam koruzni škrob, premešam in zalijem s sojinim mleko. Dodobra premešam, da se ne naredijo grudice.

Dodala sem še na tanko narezan brstični ohrovt. Pustim, da se kuha 10 minut na blagi temperaturi.

V vmesnem času narežem tofu na 2 cm dolge in 0,3 cm ( J kakšna preciznost :D) trakove. Dam ga v ponev na vroče olje, posujem z rdečo papriko (Sladka paprika v prahu) in pražim, da rahlo zahrusta.

Ko je omaka kuhana, vmešam sojino kislo smetano, dodam še česen in peteršilj, po okusu še dosolim.

Vmešam špagete, dodam sušen paradižnik in pa trakce tofuja.
Dober tek.

Vse dobro vam želim - Minci





Komentarji