Čupavci, kuštravci a resnično Avstralski Lemington




Zapis, kako sem pripravila.
Sem pa imela za osnovo zapis Neva S. Plut (le moko in količino tekočine sem ravno obrnila 
Sem pa izjeno vesel in hvala Neva, nisem vedela, da je to Avstralska sladica imenovana Lemingtons  Ali nekaj takega 

________

Čopovci, kokosove kocke oz. lamingtons, popularna avstralska slaščica

Potrebuješ:
- 1 žlico kisa
- 3 skodelice moke 8uporabila sem belo pirino9
- 2 skodelici sojinega mleka
- 1 žlico vinskega kamna
- ščep soli
- 1 skodelico sladkorja – rjav sladkor zmlela v mlinčki
- 1/2 skodelice olja
- 1 žličko vaniljinega ekstrakta

Za POMAKO:
- 1 skodelico mletega sladkorja – rjav sladkor zmlet v mlinčku
- 4 žličke kakava
- 1 žličko veganske margarine – ker je nisem imela sem dodala Valsoia čoko namaz  in sicer 1 zvrhano žlico
- 1 žličko sojinega mleka
- 1 žličko vaniljeve esence
- Ni v receptu Neve (esenca ruma)
Pomokanje:
- kokosovo moko

Kis damo v posodo (ne kovinsko!) in dodamo sojino mleko. premešamo in pustimo, da se zgosti in nastane veganski butter milk oz pinjenec.
V večji posodi zmešamo moko, sladkor, vinski kamen (pecilni, sodo bikarbono), sol, vanilin ekstrakt in (po zelji) esenco. Dodamo pinjenec in olje in zmešamo v gladko maso.
Prelijemo v prej naoljeno ognjevarno posodo in pečemo na 180 stopinj (ventilatorska) 25 minut (z zobotrebcem preveri, ce je masa ze pečena).
Počakaš, da se ohladi, razrežeš na kocke in narediš čokoladni obliv.
Čokoladni preliv naredim tako, da v manjši posodici zavrem vodo, zmanjšam ogenj, dam na vrh večjo posodo in notri vržem vse sestavine (mlet sladkor, kakav, vegansko margarino, sojino mleko in vanilijo). Topla voda v spodnji posodici bo stopila margarino.
Del kjer je packarija  …

Neva je zapisala : » Kocke pomakaš v čokoladni preliv (jaz sem si pomagala s prijemalko za solato, da se je odvečna čokolada zlila nazaj v posodo, ker kocke ne smejo bit preveč namočene) in nato takoj v kokosovo moko.«
Sama sem jih vrtela z dvema vilicama 

Vse dobro vam želim - Minci

Komentarji