Misli šejk

Včasih pride dan, ko že sredi noči veš, da boš kar ves dan lačen. Glede na uro pisanja in kaj imam za zajtrk lahko res rečem, da bo očitno danes dan ko bom lačna in bom zadevo zatrla v kali. (ura: 3:26)

Jaz mu pravim Misli šejk. Zakaj? Ker Doma mešam Muslli pa še pomisliti moram, da ga sploh vmešam v eno od tekočih nadomestkov mleka.

Zame: (ostali še spijo)
-5 žlic mislija - v tem sedaj imam pražene lešnike, tako da mi bo toliko boljši, ker jih obožujem
-2 žlici indijskih oreščkov
-0,3 dcl sojinega mleka
-seveda ščep kurkume ker pač pri meni more vse biti rumeno, to z lahkoto spustite
-lahko dodajate sadje po okusu, banane, pomaranče, meni danes diši jabolko

Zmiksam, vržem "v luft celo bajto", pes uide v spalnico, jaz pa se lepo namestim in si privoščim tale odlični šejk.

Dobro jutro!

Ko pa pes vstane greva pa na sprehod. :)

Komentarji