Prvi piknik 2014



Kot vsako leto, doma naredimo otvoritveni piknik, ko praznuje moževa nečakinja Laura. Letos je še prav posebno, saj je punca dopolnila 18. let.

Ker zaradi načina prehranjevanja, kot ga imam ne sodim med vse ostale prisotne, sem se že pred leti odločila, da ne bom bremenila gostiteljev z mojimi željami oz. navadno so se bremenili gostitelji. To pa sem rešila tako, da sem se vključila v pripravo jedi. No in odločitev je pripeljala do tega, da imamo sedaj vsako leto »VEGI ODDELEK«.

Vsekakor pa moram reči, da se da. Tudi če si vegan se da lepo uživati na pikniku. Seveda pa je moja zevst naravnano tako, da ne obsojam nikogar, vsak naj je kar mu paše, jaz poskrbim za sebe.

Vodja VEGI kuhinje sem seveda jaz, vendar imam pomočnike, pa tudi vsako leto napečem več zelenjave in več se jo poje. Kar je super.

Lansko leto sem še jedla sir, letos odpade tudi to, torej bo »meni« drugačen kot prejšnja leta.
Hrano pripravljam v električnih ponvi, nekaj pa pripravim že dan prej. 

Najvrjetneje bi bila žar plošča boljša izbira za peko vendar je še nisem kupila. :) Imam pa dve električni ponvi, tako da s polno paro delata obe :)

Na meniju:

  • pečen krompir narezan na koščke
  • pečen krompir narezan na koščke z dodatkom čebule in korenja
  • pečene paprike
  • pečene bučke
  • pečeni šampinjoni, ki jih nadevam (natanko nasekljan tofu, na majhne koščke narezana zelena in rdeča paprika, žlica olivnega olja, čebula, česen, peteršilj, poper in sol) ali pa naredim ražnjiče
  • popečeni kruhki z zelišči in olivnim oljem
  • pripravila bom francosko solato in majonezo
  • paradižnikova solata
  • toskanska kruhova solata
  • sadje
Tako uživamo vsi :) 

Najprej spečem krompir, ker ga jedo vsi in veliko. Nato pa se vrsti ostala zelenjava in nazadnje kruhki.

Francosko solato pripravim že dan prej, da se okusi dobro premešajo, paradižnikovo in toskansko solato, pa pripravim uro pred pričetkom piknika.

Ob dobri družbi in prijetenem vremenu se nam obeta krasen dan.

Komentarji

Objavite komentar

Vesela bom vseh predlogov in novih idej.